כשמדובר בתוכניות טלוויזיה שיש לילדים, מספר התוכניות הזמינות יכול להיות מוחץ. מסדרת ג'ורג 'הסקרנית ועד משחקי הרעב, אנו מציגים את רשימת המועדפים שלנו בכל הזמנים לילדים ובני נוער. אנחנו # Ve אספנו כמה מהתוכניות והסרטים הפופולריים ביותר הזמינים לילדים מגיל 6 ומטה בפלטפורמות סטרימינג מקוונות כגון Netflix, Hulu ו- Amazon Prime.

כבר שיתפנו כמה מתוכניות וסרטים דיסני האהובים עלינו לפעוטות

אך אלה התוכניות הטובות ביותר שיש להן ערך חינוכי מסוים. כדאי גם לבדוק את רשימת התוכניות שלנו שתוכלו למצוא שכדאי לצפות לילדים ב- YouTube בחינם. בחלק השני אנו מספרים אילו מופעי PBS הם השימושיים ביותר לילדים גדולים יותר. אם ישנם סרטי ילדים שחורים אחרים בנטפליקס שהחמצנו, אנא השאירו תגובה ונוסיף אותם לרשימה.

קחו נשימה עמוקה ובדקו את רשימת סרטי הילדים השחורים הטובים ביותר בנטפליקס לילדים מתחת לגיל 5.

למופע הזה יש בשר אמיתי

מורכב מדמויות וסיפור מעניין, וזה להראות שילדים גדולים יותר יעריכו. ילדים שרוצים לנגן על כלי ייהנו מערוץ דיסני הקלאסי הזה. בדוק את רשימת המופעים הנהדרים שלנו שאחים יכולים לצפות ביחד, אותם אתה ואחיך יכולים לצפות ביחד. הצגה זו מומלצת מאוד לילדים, אך זו למעשה הצגה נהדרת להכיר מבלי לבהות במסך. ילדים גדולים יקבלו מושגים מדעיים, ואילו ילדים צעירים פשוט יהנו מהכיף שיש לילדים בכל פרק. אנו מקווים שרשימה זו נתנה לך כמה רעיונות לצפייה בתכניות חדשות עם המשפחה או שמרטפות ילדיך. מחפש תוכניות טלוויזיה חינוכיות לילדים שלך? הנה רשימת התוכניות שלנו ב- Netflix שאנו מתכננים להציע לילדינו תוכן משעשע וחינוכי.

זו הצגה לפעוטות

ילדים ובני נוער המסוגלים לעקוב אחר הדמויות וקווי העלילה כשהם פותרים פשע, חיים ובית ספר. כל פרק מדגיש ספר או נושא מסוים ומומלץ לילדים שאוספים ספר מהספרייה. הפרקים מוקדשים למשהו טוב יותר מהספר עצמו או כל הסדרה.

סדרת הרפתקאות מדע בדיוני מונפשת זו היא הדבר הבא הכי טוב לילדים שאוהבים דינוזאורים וצעירים מכדי לצפות בסרטי פארק היורה. אם אתה ילד שמבוגר מכדי לצפות בזה אבל יש ילדים צעירים שצופים בתוכנית, אתה תהיה טוב.

אם אתם מחפשים סרט שילדיכם יצפו בו שוב ושוב

הנה רשימה נהדרת בשבילכם. סרטים צרפתיים שתוכלו לצפות בהם יחד כמשפחה בכל לילה, ורשמנו גם את המקומות הטובים ביותר לקנות אותם ללא צורך במנוי. אם אתם מחפשים רעיון לערב סרטים, עיגלו את רשימת הסרטים שמבוגרים עם ילדים ייהנו מהם.

נטפליקס

הולו ושירותי וידאו זורמים אחרים כמו הולו ויוטיוב עובדים די טוב עבור ילדים צעירים, אך ילדים מבוגרים וטרום-מוקדמים מעדיפים לפעמים את מה שהם מציעים, מה שנמצא בקלות בנטפליקס והולו לחשבונות ילדים. אתה יכול להיות בטוח שילדים גדולים עדיין לא לגמרי מוכנים להופעות כמו Stranger Things, מכיוון שהם מעריכים את הסיפורים האפלים יותר.

להלן כמה תוכניות חינוכיות שוות לילדים שהייתי ממליץ להורים שרוצים להימנע מהגשמים הנוראים

חסרי ערך ואף המזיקים שיש היום בטלוויזיה לילדים. אם זה המקרה, או אם אתה נתקל באחד מאותם ימים נוראיים – עד לימים טובים, הנה 5 מופעים חינוכיים נהדרים לפעוטות שאינך צריך להרגיש אשמה.

הרשימה הנהדרת הזו מתאימה לכל הגילאים

עם מופעים לגיל הרך, פעוטות, טווינים וכל מה שביניהם. מסרטים מצוירים ועד מופעי אקשן בשידור חי, יש משהו שכולם יוכלו ליהנות ממנו. בין אם מדובר בסדרת אנימציה לפעוטות או ילדים גדולים יותר, ואפילו בסדרת טלוויזיה לילדים למבוגרים, זה בהחלט בשבילכם.

אמנם נטפליקס הוא הערוץ הפופולרי ביותר בקרב מבוגרים לצפייה בתכניות האנימציה והחינוכיות שלהם, אך שירות הסטרימינג מציע גם הרבה מופעים נהדרים לילדים.

אבל זה יכול להיות קשה למצוא משפחה – מופעים ידידותיים מראים שהורים וילדים יכולים באמת להיפגש וליהנות ביחד. בחר את תוכניות הטלוויזיה המתאימות לילדים כדי שיוכלו ליהנות מהזמן בטלוויזיה וללמוד דברים חדשים.

אז לקחנו את הזמן להרכיב רשימה של תוכניות הגיל הרך והלמידה המועדפות עלינו הזמינות כרגע בנטפליקס שיעזרו לכם ליהנות עם ילדיכם

נטפליקס משנה את צוות השחקנים שלה באופן קבוע, אז ננסה כמיטב יכולתנו לשמור על קשר עם כל התוכניות. עם כל האפשרויות לתוכניות טלוויזיה עבור נטפליקס, רשימה זו היא מקום נהדר להתחיל לגלות מועדפים חדשים למשפחה. ותוכל להימנע מהתקוטטות בלילה ומגלילה אינסופית על ידי התייעצות עם המדריך שלנו להצגות משפחתיות.