ריכזתי רשימה של ספרי הלימוד הטובים ביותר ב- ESL שבהם אתה יכול להשתמש בכיתה שלך. הרשימה הבאה מכילה כמה ספרים נהדרים שתוכל לקרוא בכיתה שלך בכיתה ב '. כותבי ספרים אלה מבינים שללימוד ילדים ומבוגרים יש את האתגרים הייחודיים להם, ולכן יצרו ספרי לימוד המתמחים בקבוצה כזו או אחרת. מה שמייחד את הספר הזה משאר הביוגרפיות לילדים הוא שהוא מתמקד בילדותם של אמריקאים מפורסמים. חלק מהמופעים הם מועדפים ישנים, חלקם ספרים שילדים שלי הכי אוהבים, אבל ישנם ספרים חדשים שיצאו לאחרונה. מורים מעריכים את עבודת הילדים (בין אם בספר לימוד ובין אם בחוברת תשובה) ולכן הם תמיד מכבדים את הפעמון לפני שהם מחליפים כיתה.

כמה מורים לגיל הרך תוהים אם כל הספרים באוסף שלהם צריכים להראות גיוון

בחלק מהמקרים, הדרך היחידה ללמוד היא להשתמש במוצרים טוקניים, כמו שימוש בספר אחד בלבד לילדים עם מוגבלות. דוגמאות לאסימון הן ספר "רק אחד" על ילד עם מוגבלות בספרים רבים אחרים, או ספר עם מספר עמודים בלבד על ילד.

לפרטים נוספות על שעשועון לימודי אשר מותאם לילדים בגילאי בית ספר יסודי ניתן לבקר באתר של שעשועון קנגורו

מציאת ספרי הפרקים הנכונים שיעזרו בשיפור אוצר המילים והבנת הנקרא של התלמידים עשויים להיות מאתגרים

מציאת ציונים – מציאת ספרי מתמטיקה תואמים לשיעור שלך יכולה להיות קשה, במיוחד אם אתה מלמד מיומנויות ומושגים בסיסיים. ספרים ראויים בכיתה שלך כדי ללמד מיומנויות בסיסיות כגון קריאה, כתיבה, מתמטיקה ומדעים.

זו עדיין נקודה נפוצה בעת קניות באינטרנט

למשל למצוא ספרים בנושאים בעלי תוכניות לימוד שונות, אך תוכל גם לקבל רמז להפוך את איסוף הספרים מהספריה לרוח. ספרים של פרקים לכיתות ג 'מקלים גם על איסוף ספר כדי שילדיכם יוכלו לקרוא כל השנה ובמהלך כל הקיץ. טווח זה זמין לשיעורים 3 – 4, 5 – 6, 7 – 8, 9 – 10 ו 11 – 12. מצא את ספר הפרקים הטוב ביותר לילדים בסדרה זו, כך שאם ילדך יהנה מהספר, הם יוכלו בקלות לאסוף את הספר הבא בסדרה.

רשימת ספרי ההיסטוריה לילדים זו אחת הסיבות שאני מציינת ציון קטן הספרייה שבה הרגלי הספרים של קידו לא תמיד יכולים לתמוך

אבל הם בסדר. הירשם לניוזלטר שלנו כדי לקבל חדשות והמלצות שילמדו את ילדיך על הספרים הטובים ביותר עבור ילדי חינוך יסודי וחטיבת ביניים.

כל פרק בספר לימוד זה מלווה בספר מיני שיעזור לתלמידים בשלבים הראשונים של האוריינות. ספר זה מיועד לתלמידים שרוצים לסיים את הפרק הראשון בספר 2 של בית הספר היסודי "לדבר הרבה" ואת הפרק השני "ללמוד הרבה".

הספר "אמריקה היקרה" הוא יומן – ספר שנכתב מנקודת מבטם של ילדים בנקודות שונות בהיסטוריה. בספר זה ישנם גם מספר מגזינים המסייעים לילדים להיכנס לחייהם של ילדים אחרים, הן בהיסטוריה של ארצות הברית של אמריקה והן בהיסטוריה.

הפרק ספר המחלקה השנייה בסדרה זו יעורר את העניין של הילדים בספר עצמו

מכיוון שהם כבר מכירים את הדמויות ונהנים מקווי הסיפור החדשים. רובין מציע מדור לקוראים צעירים, שהוא אוסף סיפורים קצרים על חייו של רובין הוד והרפתקאותיו. ילדים לא רק רוצים לקרוא את הספר הזה, אלא מעל הכל הם רוצים לראות שהם קוראים אותו עבורם.

הבאת רומנים גרפיים לכיתות בבתי ספר יסודיים פירושה הוספת עותק של הספרים לספריית בית הספר ולספריית הכיתה

המשמעות היא גם שמורים בכיתה וספרני בתי ספר צריכים להעמיד לרשות תלמידיהם בכיתותיהם סדרה זו. זה הועיל לסייע לתלמידים ללמוד, לבדוק ולבחון שוב ושוב במכללה, תוך עבודה צמודה עם ספריות בתי הספר כדי לספק להם גישה למגוון רחב של חומרי הוראה וספרים לחינוך שלהם. אוסף זה של ספרי לימוד פתוחים אוצר על ידי הספרן הדיגיטלי ISKME כדי לשפר את השימוש ב- OER בכיתה. אני משתמש בספר הזה מאז שנות לימודי היסודי הראשונות ואוהב את העובדה שקל למצוא אותו בספריה המקומית שלי ואני יכול להקשיב לאלה כל יום בזמן השקט.

לספר זה יש עדיין הרבה מה להציע והוא מושלם עבור מורים ללימודי תואר שני

שרק התחילו את דרכם בכיתה. אם אתה משתמש בספר זה בבית, יש לו טיפים רבים כיצד לעזור טוב יותר לילדך בתהליך הלמידה ב- ESL Beginner. כל הטקסטים והפעילויות בספר זה בו תוכלו להשתמש בבית או בכיתה מועילים לצמיחת ילדיכם בלימוד אנגלית.